Ubezpieczenie emerytalne podrożeje od stycznia 2015! Zabezpiecz sobie lepsze warunki!

Zgodnie ze zmianą oprocentowania gwarantowanego ubezpieczeń emerytalnych, od 1.01.2015 będą one droższe o 30%!!!

Zabezpiecz sobie lepsze warunki umowy i zainwestuj w swoją emeryturę, już dziś!

Jeśli szukasz dobrego, elastycznego i dobrze oprocentowanego ubezpieczenia emerytalnego, zgłoś się do naszego konsultanta po ofertę w języku polskim!

Dowiedz się o możliwościach uzyskania dodatkowych korzyści finansowych i podatkowych od Państwa Niemieckiego!

więcej informacji:

Ewelina Szcześniewska
Mobil: 015738137989
Tel.:065979026206
Fax: 065169976256

E-Mail: e.szczesniewska@office-pro.eu

Römerwall 16 D-54584 Jünkerath 

Schönbornstraße 1 D-54295 Trier,

Graeffstraße 5 D-50823 Köln

2 komentarze:

  1. Ja jeszcze nad takim ubezpieczeniem się nie zastanawiałam, ale oczywiście gdzieś tam mam je na uwadze. Na ten moment jestem bardzo zadowolona z ubezpieczenia na życie i zdrowie od https://cuk.pl/ubezpieczenia/zycie-i-zdrowie więc muszę przyznać, że jest to bardzo ważna kwestia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jeszcze nie brałam pod uwagę takiego ubezpieczenia, ale ogólnie staram się ubezpieczać od wielu następstw. Jednak wiem, że najważniejsze jest ubezpieczenie OC i AC https://kioskpolis.pl/ubezpieczenie-oc-ac-gdansk/ tym bardziej jeśli często korzystamy z naszego pojazdu.

    OdpowiedzUsuń